Pracovní nabídka
PERSONALISTA/KA SPOLEČNOSTI
Místo výkonu práce: Ústí nad Labem
Datum předpokládaného nástupu: 1.12.2023
Středisko: Ekonomický úsek
Náplň práce:
- vede kompletní personální agendu (vstup, změny, výstup zaměstnance)
- zodpovídá za vstupní, periodické a mimořádné prohlídky v rámci pracovnělékařských služeb společnosti
- vede agendu cizinců a zaměstnanců na mateřské, rodičovské (otcovské) dovolené
- pracuje s elektronickým docházkovým systémem a systémem plánování služeb pro řidiče MHD
- zajišťuje proces náboru uchazečů o zaměstnání
- informuje zaměstnance o benefitech vyplývajících z KS
- poskytuje poradenství v pracovněprávní oblasti všem zaměstnancům společnosti
- spolupracuje s externími institucemi (státní úřady, okresní správa sociálního zabezpečení, zdravotní pojišťovny a další)
Požadavky na pozici:
- ÚSO nebo vysokoškolské vzdělání v personálním nebo příbuzném oboru
- praxe na pozici personalisty alespoň 5 let
- velmi dobrá znalost zákona č. 262/2006 Sb., Zákoník práce; zákona č. 435/2004 Sb., Zákon o zaměstnanosti a další související předpisy týkající se pracovněprávní agendy
- znalost MS Office, práce s personálním a mzdovým programem HELIOS výhodou
- řidičské oprávnění skupiny B
- zkušenosti s agendou pracovnělékařských služeb a mzdovou agendou výhodou
- komunikativnost, příjemné vystupování, flexibilita, schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování
Nabízíme:
- HPP na dobu určitou 1 roku, s možností prodloužení na dobu neurčitou
- fond pracovní doby 37,5 hod./týden – pružná pracovní doba
- nástupní mzda 35.000,- Kč, další měsíční odměny
- 5 týdnů dovolené
- stravenky v hodnotě 100 Kč/den plně hrazené zaměstnavatelem
- zaměstnanecké jízdné i pro rodinné příslušníky po uplynutí zkušební doby
- příspěvek ve výši 600 Kč/měsíc do Cafeterie
- příspěvek 500 Kč/měsíc na penzijní nebo životní pojištění po prodloužení smlouvy na dobu neurčitou
- pojištění odpovědnosti za škody z výkonu povolání
- příspěvek na ošatné
Požadované doklady pro zařazení do výběrového řízení: strukturovaný životopis zaměřený na průběh dosavadní praxe, odborné znalosti a dovednosti: jméno, příjmení, datum a místo narození, místo trvalého pobytu, kontaktní údaje (mobil, e-mail), doklad o dosaženém nejvyšším vzdělání, případně další doklady prokazující odborné vzdělání.
Přihlášky včetně požadovaných dokladů je možné zaslat do 31.08.2023 na email: personalni@dpmul.cz, nebo doručit doklady v zalepené obálce na personální oddělení na adresu: Jateční 426,400 19 Ústí nad Labem. Obálka bude označena textem: „Výběrové řízení – „PERSONALISTA/KA SPOLEČNOSTI - NEOTVÍRAT“.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit, a to i bez uvedení důvodu.