Zákaznické a informační centrum | |
Kontaktní adresa: |
Revoluční 26 |
Telefon: |
475 258 183 |
E-mail: |
info(zavináč)dpmul.cz |
Otevírací doba: |
pondělí – pátek: sobota 7:00 - 12:00 |
Bezplatná infolinka: |
800 100 613 |
| |
Dopravní dispečink | |
Telefon: |
475 211 547 |
Reklamace a tisk dokladů
Cestující bude mít možnost kontrolovat si vyúčtování za pomocí jedinečného kódu dopravní transakce, který najde ve svém výpisu z účtu nebo v elektronickém bankovnictví. Jedinečný kód transakce je až 10místné číslo označené zkratkou „EOS“, přičemž první dvě pozice značí rok (aktuálně tedy 19). Na webovém rozhraní, výše zmíněném, budou mít cestující k dispozici modul pro přihlášení do systému. Po zadání jedinečného kódu dopravní transakce a posledních 4 čísel bezkontaktní platební karty, si cestující mohou transakce zkontrolovat nebo si vytisknout zjednodušený daňový doklad. Elektronickou cestou mají cestující možnost podat případně i reklamaci na automaticky vypočtenou cenu elektronické jízdenky. Výsledek reklamace cestující obdrží elektronickou cestou na jím zadaný e-mail. Nemá-li cestující přístup k internetu, má možnost podat reklamaci přímo na přepážce Zákaznického centra v Revoluční 26, Ústí nad Labem. Podmínkou je, aby cestující měl u sebe platební kartu, kterou použil v rámci režimu check - in/check – out. Je nutné zmínit, že jedinečný kód transakce držitel karty VISA bude mít na výpisu z účtu nejdříve po uplynutí 2 dnů, u karet Mastercard nejdříve po uplynutí 6 kalendářních dní. Reklamace bude vyřešena do 30 kalendářních dnů.
Pro nákup částečně integrované mobilní jízdenky - tzv. SMS jízdenky pošlete SMS zprávu ve tvaru MDJ na
číslo 90206. Jízdenka stojí 20 Kč
(+ cena SMS zprávy dle
Vašeho tarifu u operátora), je přestupní a platí 60 minut jen v zóně
101 a to jak u spojů Dopravního podniku města Ústí nad Labem a.s., (DPmÚL), tak
u spojů Dopravců Ústeckého kraje (DÚK). Nelze jí využít u vlaků Českých drah.
Daňový
doklad k SMS jízdence si můžete vytisknout na www.smsjizdenky.cz.