Informační centrum

Zákaznické a informační centrum

Kontaktní adresa:

Revoluční 26
401 11  Ústí nad Labem

Telefon:

475 258 183

E-mail:

info(zavináč)dpmul.cz

Otevírací doba:

pondělí – pátek:
6:00 - 18:00

sobota

7:00 - 12:00

Bezplatná infolinka:

800 100 613


 

Dopravní dispečink

Telefon:

475 211 547

Pracovní nabídka

12.1.2019
Administrativní pracovník

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK

 

 

Datum předpokládaného nástupu: 1. 3. 2019

 

Požadujeme:

  • střední odborné vzdělání

  • ověřená praxe při práci s lidskými zdroji (nejméně 3 roky v posledních 5 letech)

  • částečná znalost občanského soudního řádu, občanského zákoníku, občanskoprávního řízení

  • výborná znalost práce na PC (Word, Excel)

  • ovládání klávesnice všemi deseti prsty -  výhodou + bezchybné psaní

  • orientační znalost provozu MHD

  • spolehlivost, pečlivost, komunikativnost, schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování, práce v kolektivu

  • negativní výpis pohledávek z přepravy

  • znalost problematiky ochrany osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/200Sb a Nařízení EU 2016/679 (GDPR)

                         Předmět činnosti:

  • administrativní práce související s přepravní kontrolou cestujících

  • kontrola, evidence a následné zpracování údajů z listinné podoby do elektronické databáze

  • aktualizace zadaných elektronických dat

  • práce se skenerem

  • kontrolní činnost ve vztahu k pohledávkám

  • obsluha doplatkové pokladny, vyřizování pohledávek a přijímání plateb za pohledávky klientů

     

Nabízíme:

  • zázemí stabilní společnosti

  • pracovní poměr na dobu 1 roku s možností prodloužení až na 3 roky – zástup za mateřskou dovolenou

  • fond pracovní doby 37,5 hod./týden

  • mzda cca 18 tis. Kč + měsíční odměny 2.000 Kč

  • 5 týdnů dovolené, stravenky zdarma, pojištění odpovědnosti z výkonu povolání, benefitní poukázky (kultura, sport) plně hrazené zaměstnavatelem, zaměstnanecké jízdné včetně výhod pro rodinné příslušníky, příspěvek na rekreaci dětí, příplatky nad rámec zákoníku práce

  • možnost dalšího vzdělávání a zvyšování kvalifikace

  • pracoviště v centru města

 

Výčet požadovaných údajů a dokladů pro zařazení uchazečů do výběrového řízení:

  • strukturovaný životopis zaměřený na průběh praxe, odborné znalosti a dovednosti

  • motivační dopis – psaný vlastní rukou

  • doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně další doklady prokazující odborné vzdělání

  • výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíce

     

    Přihlášky včetně požadovaných dokladů je nutno doručit v zalepené obálce označené textem:
    „Výběrové řízení – Administrativní pracovník - NEOTVÍRAT“, do 31. 1. 2019 do 12 hodin na adresu: Dopravní podnik města Ústí nad Labem a.s., Jateční 426, 400 19 Ústí nad Labem.

     

    Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit, a to i bez udání důvodu.

SMS JÍZDENKA

Pro nákup částečně integrované mobilní jízdenky - tzv. SMS jízdenky pošlete SMS zprávu ve tvaru MDJ na číslo 90206. Jízdenka stojí 20 Kč
(+ cena SMS zprávy dle Vašeho tarifu u operátora), je přestupní a platí 60 minut jen v zóně 101 a to jak u spojů Dopravního podniku města Ústí nad Labem a.s., (DPmÚL), tak u spojů Dopravců Ústeckého kraje (DÚK). Nelze jí využít u vlaků Českých drah. 

Daňový doklad k SMS jízdence si můžete vytisknout na www.smsjizdenky.cz.