Informační centrum

Zákaznické a informační centrum

Kontaktní adresa:

Revoluční 26
401 11  Ústí nad Labem

Telefon:

475 258 183

E-mail:

info(zavináč)dpmul.cz

Otevírací doba:

pondělí – pátek:
6:00 - 18:00

sobota

7:00 - 12:00

Bezplatná infolinka:

800 100 613


 

Dopravní dispečink

Telefon:

475 211 547

Pracovní nabídka

12.1.2019
Řidič odtahové služby

ŘIDIČ ODTAHOVÉ SLUŽBY

 

Datum předpokládaného nástupu: 1. 3. 2019

 

Požadujeme

  • střední odborné vzdělání technického zaměření

  • praxe s řízením vozidla nad 3,5 t

  • profesní a řidičský průkaz sk. C s praxí minimálně 4 roky

  • vazačské a jeřábnické zkoušky výhodou (možnost absolvování po nástupu)

  • trestní bezúhonnost

  • dobrý zdravotní stav

  • spolehlivost, profesionální a příjemné jednání s klienty, schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost, časová flexibilita

 

Předmět činnosti:

  • zajištění odtahů vozidel, řízení a pravidelná údržba silničních motorových vozidel

  • údržba hydraulického jeřábu

  • odborná manipulace s vázacími prostředky

  • důrazné dodržování bezpečnostních předpisů a přesných pracovních postupů při manipulaci s odtahovým i odtahovaným vozidlem, aby nebyla ohrožena bezpečnost posádky ani ostatních účastníků silničního provozu

  • spolupráce s pracovníky Odboru dopravy a majetku Magistrátu města Ústí nad Labem

  • spolupráce s pracovníky Městské policie města Ústí nad Labem

  • drobná administrativní činnost

     

Nabízíme:

  • zázemí stabilní společnosti

  • pracovní poměr na dobu 1 roku s následným prodloužením na dobu neurčitou

  • fond pracovní doby 37,5 hod./týden

  • mzda cca 20 až 25 tis. Kč

  • 5 týdnů dovolené, stravenky zdarma, pojištění odpovědnosti z výkonu povolání, benefitní poukázky (kultura, sport) plně hrazené zaměstnavatelem, příspěvek na penzijní/životní pojištění, zaměstnanecké jízdné včetně výhod pro rodinné příslušníky, příspěvek na rekreaci dětí, příplatky nad rámec zákoníku práce

  • možnost dalšího vzdělávání a zvyšování kvalifikace

     

                         Výčet požadovaných dokladů pro zařazení uchazečů do výběrového řízení:

  • strukturovaný životopis zaměřený na průběh dosavadní praxe, odborné znalosti a dovednosti

  • doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání

  • kopie dokladů prokazující předpoklady pro výkon práce (ŘP – OPZŘ, eventuálně vazačské, jeřábnické zkoušky atd.)

  • výpis z rejstříku trestů a evidenční karty řidiče, ne starší než 3 měsíce

     

    Přihlášky včetně požadovaných dokladů je nutno doručit v zalepené obálce označené textem:
    „Výběrové řízení - Řidič odtahové služby - NEOTVÍRAT“, do 18. 2. 2019 do 12 hodin na adresu: Dopravní podnik města Ústí nad Labem a.s., Jateční 426, 400 19 Ústí nad Labem.

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit, a to i bez udání důvodu.

SMS JÍZDENKA

Pro nákup částečně integrované mobilní jízdenky - tzv. SMS jízdenky pošlete SMS zprávu ve tvaru MDJ na číslo 90206. Jízdenka stojí 20 Kč
(+ cena SMS zprávy dle Vašeho tarifu u operátora), je přestupní a platí 60 minut jen v zóně 101 a to jak u spojů Dopravního podniku města Ústí nad Labem a.s., (DPmÚL), tak u spojů Dopravců Ústeckého kraje (DÚK). Nelze jí využít u vlaků Českých drah. 

Daňový doklad k SMS jízdence si můžete vytisknout na www.smsjizdenky.cz.