Reklama ve vozidlech
Tisková reklama
Reklamní letáčky oslovují cestující při jejich cestě do zaměstnání, škol apod. Výhodou této formy propagace je pasivní příjem informací cestujícími.
Letáčky formátu A4 nebo A3 si zákazník dodává již vytištěné (formát A3 výhradně na šířku). Úhrada se provádí v hotovosti na stvrzenku v kanceláři reklamního oddělení. Doporučujeme dodat alespoň 5 ks letáčků navíc pro případnou výměnu při poškození a při výrobě letáčků ponechat ve spodní části 2 cm volný okraj bez textu.
Tisková reklama - ceník
Rozměr |
kusů |
1 týden |
Při delším výlepu se cena za 1 týden násobí |
A4 na výšku |
1 ks |
25 Kč |
Výlep a odstranění je v ceně letáčku |
A4 na šířku |
1 ks |
40 Kč |
Výlep a odstranění je v ceně letáčku |
A3 na šířku |
1 ks |
50 Kč |
Výlep a odstranění je v ceně letáčku |
Ceny jsou uvedeny bez DPH (21%) a platí od 1.1.2021. Veškeré změny vyhrazeny.
Letáčky jsou vylepovány jednou týdně, a to ve čtvrtek. V ostatní dny se nevylepují ani neodstraňují. Pro výlep je vždy k dispozici 50 vozů. Množstevní, termínové, ani agenturní slevy na výlep letáčků neposkytujeme.
Cityscreen monitory
Podle průzkumu společnosti STEM/MARK, a. s. reklamu na LCD displejích v MHD sledují cestující proto, že jim krátí čas strávený v dopravním prostředku a přináší užitečné informace, téměř 4/5 respondentů odpovědělo, že tato reklama upoutá jejich pozornost více než reklama billboardová. Velká většina (84% ) řekla, že se jim reklama v MHD líbí. Pro zadavatele reklamy je důležité, že 30% lidí cestujících MHD vyhledává na základě reklamy v MHD další informace o daném výrobku či službě (více muži a mladší generace), ¼ výrobek či službu zakoupí a dalších 36% o tom uvažuje.
Systém TFT obrazovek v dopravních prostředcích MHD v Ústí nad Labem je naistalován ve 15 nízkopodlažních autobusech a ve 15 nízkopodlažních trolejbusech v celkovém počtu 30 kusů.
Vysílání Cityscreen monitorů je možné využít pro prezentaci firmy, výrobků a služeb, reklamu na pořádání kulturních a sportovních akcí, pozvání do kin, divadel, na koncerty, plesy a pod, či upozornění na soutěže a jiné reklamní akce.
Pravidelná doba vysílání je od 4:00 do 22:00 hodin 7 dní v týdnu. Délka základního spotu je 60 vteřin. Na všech 30 monitorech bude vysílán stejný obsah. Počet opakování je 15 120x za měsíc a celková délka reklamního vysílání je 72 hodin za měsíc.
Cityscreen monitory – ceník
Množstevní slevy |
1 týden |
2 týdny |
1 - 6 měsíců |
7 - 12 měsíců 10 % sleva |
Délka spotu 10 sec. |
1 140 Kč |
2 052 Kč |
3 876Kč |
3 648 Kč |
Délka spotu 20 sec. |
1 938 Kč |
3 488 Kč |
6 589 Kč |
6 201 Kč |
Délka spotu 30 sec. |
2 907 Kč |
5 232 Kč |
9 883 Kč |
9 302 Kč |
Délka spotu 40 sec. | 3 876 Kč | 6 976Kč | 13 178Kč | 12 403 Kč |
Délka spotu 60 sec. |
5 814 Kč |
10 465 Kč |
19 767 Kč |
18 604 Kč |
Ceny jsou uvedeny bez DPH (21%) a platí od 1.6.2022. Veškeré změny vyhrazeny.
Technická specifikace spotů
Prostor:
- 16:9 (960x540)
Obrázky:
• BMP
• GIF (animace nejsou podporovány)
• JPG, JPEG, JPE
• PNG
• TIF, TIFF
Videa:
Přípony souborů:
• ASF
• AVI
• MPEG
• MPG
• WMV
Video kodeky:
• MPEG-1
• MPEG-2
• MPEG-4 ASP
o Xvid
o DivX (všechny verze)
o Generic/Others (3ivx, lavc, etc.)
• MPEG-4 AVC – lépe známé jako H.264
• WMV & VC-1
Nosiče dat:
- CD
- DVD
- USB disk
Kontakt:
sl. Jana Dvořáková
Dopravní podnik města Ústí nad Labem a.s. – reklamní oddělení
sídlo: Jateční 426, 2. patro, 400 19 Ústí nad Labem
Provozní doba:
Pondělí | 8-12 | po telefonické domluvě |
Úterý | 8-12 | po telefonické domluvě |
Středa | 8-12 | po telefonické domluvě |
Čtvrtek | 8-12 | po telefonické domluvě |
Pátek | po telefonické domluvě | po telefonické domluvě |
Sobota, neděle, svátek | - | - |