Informační centrum

Zákaznické a informační centrum

Kontaktní adresa:

Revoluční 26
401 11  Ústí nad Labem

Telefon:

475 258 111

E-mail:

Otevírací doba:

pondělí – pátek:
6:00 - 18:00

Bezplatná infolinka:

800 100 613

 

 

Dopravní dispečink

Telefon:

475 211 547

Hledáme vhodné kandidáty na pozici

9.11.2017
vedoucí střediska nákup a logistika
VEDOUCÍ STŘEDISKA NÁKUP A LOGISTIKA

Místo výkonu práce: Ústí nad Labem
Datum předpokládaného nástupu: prosinec - leden 2018


Požadavky:
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské ekonomického, technického směru
praxi na obdobné pozici v technicky zaměřené společnosti
základní přehled v oblasti podnikové ekonomiky a legislativy
znalost práce na PC (Windows, Office -  Word, Excel, Outlook, internet) na vyšší úrovni
velmi dobré vyjednávací a organizační schopnosti, zodpovědný a proaktivní přístup
řidičské oprávnění skupiny „B“

Předmět činnosti:
zabezpečení a řízení oddělení nákupu, zásobování a logistiky
koordinace a optimalizace logistických, distribučních a nákupních procesů
sledování komplexního zásobování (zakázky, objednávky, komunikace s dodavateli)
řízení a činnosti spojené s nákupem a prodejem PHM
práce s rozpočtem, reporting pohybu zásob a jejich řízení, plnění cílů společnosti
zodpovědnost za tým podřízených (nákup a sklad)
služební cesty na obchodní jednání k dodavatelům
kooperace s ostatními středisky

Nabízíme:
zázemí stabilní společnosti, PP na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou, fond pracovní doby 37,5 hod./týden, odpovídající mzdové ohodnocení
systém zaměstnaneckých benefitů: 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní/životní pojištění, jízdní výhody i pro rodinné příslušníky, příspěvek na rekreaci dětí a další zajímavé benefity
pojištění odpovědnosti za škody z výkonu povolání a stravenky v hodnotě 80,- Kč – plně hrazené zaměstnavatelem
příležitost individuálního vzdělávání na podporu osobního rozvoje
pružná pracovní doba

Výčet požadovaných dokladů pro zařazení uchazečů do výběrového řízení: 
přihláška uchazeče musí obsahovat jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, datum, podpis uchazeče a kontaktní údaje
strukturovaný životopis zaměřený na průběh dosavadní praxe, odborné znalosti a dovednosti
kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a další doklady prokazující získání odbornosti
originál nebo kopie výpisu z evidence rejstříku trestů, ne starší než 3 měsíce
vlastnoručně psaný motivační dopis


Přihlášky včetně požadovaných dokladů je nutno doručit v obálce označené textem:
„Výběrové řízení – vedoucí střediska Nákup a logistika - NEOTVÍRAT“, do 4. 12. 2017 do 12:00 hodin
na adresu: Dopravní podnik města Ústí nad Labem a.s., Revoluční 3088/26, Ústí nad Labem 401 11. 
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit, a to i bez udání důvodu.

SMS JÍZDENKA

Pro nákup částečně integrované mobilní jízdenky - tzv. SMS jízdenky pošlete SMS zprávu ve tvaru MDJ na číslo 90206. Jízdenka stojí 20 Kč
(+ cena SMS zprávy dle Vašeho tarifu u operátora), je přestupní a platí 60 minut jen v zóně 101 a to jak u spojů Dopravního podniku města Ústí nad Labem a.s., (DPmÚL), tak u spojů Dopravců Ústeckého kraje (DÚK). Nelze jí využít u vlaků Českých drah. 

Daňový doklad k SMS jízdence si můžete vytisknout na www.smsjizdenky.cz.