Informační centrum

Zákaznické a informační centrum

Kontaktní adresa:

Revoluční 26
401 11  Ústí nad Labem

Telefon:
 

475 258 111
475 258 176

E-mail:

Otevírací doba:

pondělí – pátek:
6:00 - 18:00

Bezplatná infolinka:

800 100 613

 

 

Dopravní dispečink

Telefon:

475 211 547

Mobilní peněženka SEJF

Již od 5.listopadu 2013 můžete využít nové možnosti pohodlného a rychlého nákupu jízdenek na městskou hromadnou dopravu pomocí mobilního telefonu a aplikace sejf. Sejf si stáhnete zdarma, jeho ovládání je jednoduché a zvládne ho každý.

Služba umožňuje

  • pořídit novou mobilní jízdenku MHD :
    • Jízdenka základní – 60 minut: 20 Kč
    • Jízdenka 24 hod plnocenná: 80 Kč
    • Jízdenka 24 hod zlevněná: 40 Kč
  • pořídit novou mobilní jízdenku MHD naposledy použitého typu
  • zobrazit platné jízdenky
  • zobrazit přehlednou historii plateb

 


Registrace

Sejf je mobilní aplikace pro chytré telefony, která umožňuje nakupování, placení a převody peněz prostřednictvím vašeho mobilního telefonu. Sejf si můžete stáhnout z AppStore (systém iOS) nebo Google Play (systém Android).

Stáhněte si aplikaci zdarma do vašeho chytrého telefonu a aktivujte si svůj sejf několika snadnými kroky.

 

1
2

Zadání telefonního čísla

Po stažení sejfu zadáte své telefonní číslo, na které bude zaslán osmimístný ověřovací kód, a potvrdíte souhlas s Podmínkami.

3

Vložení kódu z SMS

Následně vložíte ověřovací kód z SMS, která Vám byla doručena.

4

Volba PINu

V tomto kroku si zvolíte svůj čtyřciferný identifikační kód – PIN, kterým budete potvrzovat všechny platby a jiné transakce.

5
Zadání emailové adresy
Jako poslední zadejte svou emailovou adresu, na kterou Vám bude zaslán PUK. Ten Vám poslouží jako heslo pro komunikaci s operátorem například, když zapomenete PIN, nebo budete chtít zablokovat či odblokovat svůj sejf.

 

Návod k užívání

 

1

Jak vložit peníze do sejfu?

Do sejfu můžete vložit peníze několika způsoby. Buď z vaší platební karty, převodem z bankovního účtu nebo hotovostním vkladem na pobočkách vybraných bank. To znamená, že i když nebudete mít u sebe potřebné mince do automatu, nebo dokonce vůbec žádnou hotovost, přesto si můžete jízdenku zakoupit. Podrobné informace o poplatcích naleznete v obchodních podmínkách a ceníku.

 

Jak koupit jízdenku?

Koupit si jízdenku nebylo nikdy tak snadné, stačí pouze několik kliknutí ve vašem telefonu.

a) pokud již máte peníze v sejfu

2

Spustíte aplikaci sejf

3

Vstoupíte do sekce ,,Koupit“ a zvolíte ,,Jízdenky a kupóny MHD

Zvolíte požadovanou jízdenku

Zadáte PIN a stisknete tlačítko zaplatit

b) pokud zatím nemáte v sejfu žádné peníze

6

Nejrychlejším způsobem převedení peněz do sejfu je úhrada pomocí platební karty. Na horní liště hlavního menu stisknete tlačítko „+“.

7

 

Zadáte částku, kterou chcete vložit do svého sejfu a stisknete „Převést“. Sejf vás přesměruje na zabezpečenou platební bránu, kde vložíte údaje ke své platební kartě. Převod peněz proběhne okamžitě.

Podrobné informace o poplatcích najdete v ceníku.

Poté můžete pokračovat v nákupu jízdenky.

Jízdenka

Po provedení platby vám do sejfu přijde jízdenka s unikátním (HASH) kódem. Pokud jste již někdy kupovali SMS jízdenku, možná jste si tohoto HASH kódu všimli. HASH kód slouží především ke kontrole u revizora, ale poslouží Vám také jako identifikační údaj pro tisk daňového dokladu (viz sekce Tisk daňového dokladu).

Jde to i rychleji!

Pokud si chcete nákup jízdenky ještě více urychlit, přidáte si do oblíbených položek konkrétní typ jízdenky, který nakupujete nejčastěji a jízdenku v mobilu můžete mít jen na 3 kliknutí.

10

Chcete převést peníze ze sejfu na svůj bankovní účet?

Zpětný převod peněz ze sejfu je možný na váš běžný bankovní účet. Stačí kliknout na ikonu umístěnou vedle informace o vašem zůstatku v sejfu a zvolit možnost ,,Převést zůstatek“. Peníze budou poukázány na účet, který jste zadali při prvním přihlášení do klientské sekce na webu www.sejf.cz

POUČENÍ PRO UŽIVATELE:

Mobilní jízdenky zakoupené prostřednictvím sejfu platí jako přestupní jízdenky v MHD v Ústí nad Labem, v zóně 101. Cestující je povinen nastoupit do vozidla s již platnou mobilní jízdenkou zakoupenou prostřednictvím sejfu na svém mobilním komunikačním zařízení. Při přepravní kontrole je cestující povinen neprodleně předložit na výzvu pověřené osoby dopravce mobilní jízdenku a reálným způsobem umožnit ověření její platnosti.

Toto je pouze orientační informace o tarifu.

Plné znění je uvedeno na www.dpmul.cz

Službu provozuje: DIRECT pay, s.r.o., Vinohradská 2133/138, 130 00 Praha 3. Tel.: +420 234 249 665

Jak uživatel bezpečně pozná, že je aplikace v mobilním telefonu pravá?

Je třeba se ujistit, že se aplikace stahuje a instaluje z ověřeného umístění, tj. obchodů AppStore (systém iOS) nebo Google Play (systém Android). Telefonní číslo bude ověřeno při registraci služby pomocí ověřovacího kódu zaslaného formou SMS.

sejf používá patentovanou technologii a jeho provozování je podmíněno registrací u ČNB. Splňuje nejpřísnější kritéria pro finanční převody prostřednictvím mobilního telefonu. Údaje, které při používání systému sejf zadáváte na internet, nemohou být efektivně zneužity k podvodným operacím. Všechny vstupní kódy jsou generovány pomocí bezpečnostního algoritmu a mají omezenou časovou platnost. Veškerá datová komunikace je kryptovaná stejně bezpečně jako například internetové bankovnictví.

Veškerá data jsou bezpečně uložena na serverech společnosti, nedochází k ukládání citlivých dat do paměti telefonu (eliminace zneužití při ztrátě mobilního telefonu).

Další bezpečnostní prvky:

PIN – osobní heslo klienta sloužící k ověřování jednotlivých platebních transakcí
PUK - slouží pro odblokování zapomenutého kódu PIN, k případné reinstalaci aplikace k účtu, nebo k převedení na další mobilní telefon s jiným telefonním číslem.

 

NÁPOVĚDA:

Nevíte si rady?

Využijte nápovědy v aplikaci, která je umístěna na dolní liště hlavního menu. Podrobná nápověda je rovněž k dispozici na stránkách www.sejf.cz

Pro případ problémů nebo reklamace kontaktujte zákaznický servis na emailové adrese nebo na lince +420 234 249 665.


Kde v mobilním telefonu najdu svojí Mobilní peněženku

Aplikace sejf se objeví mezi nainstalovanými aplikacemi na ploše vašeho telefonu.


Zapomenutý PIN

Pro obnovení PINu se obrátíte na zákaznickou podporu na . Pro komunikaci s operátorem použijte PUK, který vám byl zaslán emailem při registraci sejfu. Po odblokování sejfu si zvolíte PIN nový.


Aktualizace mobilní aplikace

V případě, že provozovatel vydá novou verzi mobilní aplikace, bude na ni uživatel vždy upozorněn. K samotné instalaci pak dojde v závislosti na nastavení mobilního telefonu (automaticky nebo po potvrzení uživatelem).


Ztráta mobilního telefonu

V případě ztráty vašeho zařízení se nemusíte se obávat, že o své peníze přijdete. Bez PINu se k penězům ani k osobním údajům, které máte v sejfu uložené, nikdo nedostane. V případě, že o svůj telefon opravdu přijdete, jednoduše kontaktujte zákaznickou podporu na adrese . Pro komunikaci s operátorem potřebujete PUK, který vám byl zaslán emailem při registraci sejfu. Ve svém novém telefonu si pak znovu nainstalujete sejf a získáte opět přístup k penězům, které jste si do sejfu vložili.


Výměna mobilního telefonu

V případě výměny mobilního telefonu znovu zopakujte instalaci a aktivaci sejfu, po přihlášení opět můžete svůj sejf používat.


Změna telefonního čísla

V případě, že Vašemu mobilnímu zařízení s nainstalovanou aplikací bude změněno telefonní číslo, je potřeba kontaktovat našeho operátora na na adrese Helpdesk@sejf.cz, identifikovat se kódem PUK a požádat o změnu telefonního čísla. Poté znovu zopakujete instalaci, při které je potřeba odsouhlasit přepsání původní aplikace i nastavení. Po reinstalaci můžete dále systém používat.


Změna operátora

Jestliže Vaše telefonní číslo změní operátora, není potřeba pro funkčnost sejfu provádět žádné změny či úpravy kromě aktivace datových služeb u Vašeho nového operátora.

 

SMS JÍZDENKA

Pro nákup částečně integrované mobilní jízdenky - tzv. SMS jízdenky pošlete SMS zprávu ve tvaru MDJ na číslo 90206. Jízdenka stojí 20 Kč
(+ cena SMS zprávy dle Vašeho tarifu u operátora), je přestupní a platí 60 minut jen v zóně 101 a to jak u spojů Dopravního podniku města Ústí nad Labem a.s., (DPmÚL), tak u spojů Dopravců Ústeckého kraje (DÚK). Nelze jí využít u vlaků Českých drah. 

Daňový doklad k SMS jízdence si můžete vytisknout na www.smsjizdenky.cz.