Logo DPmÚL

Reklama ve vozidlech

Tisková reklama

Reklamní letáčky oslovují cestující při jejich cestě do zaměstnání, škol apod. Výhodou této formy propagace je pasivní příjem informací cestujícími.

Letáčky formátu A4 nebo A3 si zákazník dodává již vytištěné (formát A3 výhradně na šířku). Úhrada se provádí v hotovosti na stvrzenku v kanceláři reklamního oddělení. Doporučujeme dodat alespoň 5 ks letáčků navíc pro případnou výměnu při poškození a při výrobě letáčků ponechat ve spodní části 2 cm volný okraj bez textu.

Tisková reklama - ceník

Rozměr

 kusů

1 týden

Při delším výlepu se cena za 1 týden násobí

A4 na výšku

1 ks

25 Kč

Výlep a odstranění je v ceně letáčku

A4 na šířku

1 ks

40 Kč

Výlep a odstranění je v ceně letáčku

A3 na šířku

1 ks

50 Kč

Výlep a odstranění je v ceně letáčku

Ceny jsou uvedeny bez DPH (21%) a platí od 1.1.2021. Veškeré změny vyhrazeny.

Letáčky jsou vylepovány jednou týdně, a to ve čtvrtek. V ostatní dny se nevylepují ani neodstraňují.  Pro výlep je vždy k dispozici 50 vozů. Množstevní, termínové, ani agenturní slevy na výlep letáčků neposkytujeme.

Cityscreen monitory


Podle průzkumu společnosti STEM/MARK, a. s. reklamu na LCD displejích v MHD sledují cestující proto, že jim krátí čas strávený v dopravním prostředku a přináší užitečné informace, téměř 4/5 respondentů odpovědělo, že tato reklama upoutá jejich pozornost více než reklama billboardová. Velká většina (84% ) řekla, že se jim reklama v MHD líbí. Pro zadavatele reklamy je důležité, že 30% lidí cestujících MHD vyhledává na základě reklamy v MHD další informace o daném výrobku či službě (více muži a mladší generace),  ¼ výrobek či službu zakoupí a dalších 36% o tom uvažuje.

Systém TFT obrazovek v dopravních prostředcích MHD v Ústí nad Labem je naistalován ve 15 nízkopodlažních autobusech a ve 15 nízkopodlažních trolejbusech v celkovém počtu 30 kusů.

Vysílání Cityscreen monitorů je možné využít pro prezentaci firmy, výrobků a služeb, reklamu na pořádání kulturních a sportovních akcí, pozvání do kin, divadel, na koncerty, plesy a pod, či upozornění na soutěže a jiné reklamní akce.
Pravidelná doba vysílání je od 4:00 do 22:00 hodin 7 dní v týdnu. Délka základního spotu je 60 vteřin. Na všech 30 monitorech bude vysílán stejný obsah. Počet opakování je 15 120x za měsíc a celková délka reklamního vysílání je 72 hodin za měsíc.


Cityscreen monitory – ceník


Množstevní slevy

1 týden

2 týdny

1 - 6 měsíců

7 - 12 měsíců 10 % sleva

Délka spotu 10 sec.

1 140 Kč

2 052 Kč

3 876Kč

3 648 Kč

Délka spotu 20 sec.

1 938 Kč

3 488 Kč

6 589 Kč

6 201 Kč

Délka spotu 30 sec.

2 907 Kč

5 232 Kč

9 883 Kč

9 302 Kč

Délka spotu 40 sec.3 876 Kč6 976Kč 13 178Kč 12 403 Kč 

Délka spotu 60 sec.

5 814 Kč

10 465 Kč

19 767 Kč

18 604 Kč

 Ceny jsou uvedeny bez DPH (21%) a platí od 1.6.2022. Veškeré změny vyhrazeny.

 

Technická specifikace spotů

Prostor: 

  • 16:9 (960x540)

 

Obrázky:

• BMP

• GIF (animace nejsou podporovány)

• JPG, JPEG, JPE

• PNG

• TIF, TIFF

Videa:

Přípony souborů:

• ASF

• AVI

• MPEG

• MPG

• WMV

Video kodeky:

• MPEG-1

• MPEG-2

• MPEG-4 ASP

o Xvid

o DivX (všechny verze)

o Generic/Others (3ivx, lavc, etc.)

• MPEG-4 AVC – lépe známé jako H.264

• WMV & VC-1


Maximální objem dat je 20 MB na 60 sec.

Doporučený počet snímků za sekundu je 25

Nosiče dat:

  • CD
  • DVD
  • USB disk


Kontakt: 

sl. Jana Dvořáková

Dopravní podnik města Ústí nad Labem a.s. – reklamní oddělení

sídlo: Jateční 426, 2. patro, 400 19 Ústí nad Labem

Provozní doba:

Pondělí

8-12

po telefonické domluvě

Úterý

8-12

po telefonické domluvě

Středa

8-12

po telefonické domluvě

Čtvrtek

8-12

po telefonické domluvě

Pátek

po telefonické domluvě

po telefonické domluvě

Sobota, neděle,  svátek

-

-

IČO: 25013891
DIČ: CZ25013891
Tel.: +420 475 207 457
Tel.: +420 475 652 215
Mob.: +420 724 839 300
E-mail: reklama@dpmul.cz

Všeobecné obchodní podmínky